Helweek Dag 6 Zaterdag | In teken van positiviteit

Even een snelle en korte update, want ik heb nog veel te doen om mijn #Helweek goed af te ronden.

Zoals ik gister al beschreef op ‘The Day After‘ stond ik superpositief op. Heerlijk hard gelopen. Alleen niet direct om 05.00 uur maar even rustig opgestaan. Het hardlopen ging prima. Veel langer en verder dan ik maandag deed. Zou mijn conditie zijn toegenomen? Ook tijdens het rennen heb ik mooi de tijd al even na te denken over mijn Helweek. En wat het met me doet.

Hardgelopen langs de Oude Postweg in De Bannink tussen Deventer en Bathmen

Hardgelopen langs de Oude Postweg in De Bannink tussen Deventer en Bathmen

Doel van deze dag is tweeërlei:

  1. Kwalitatieve tijd met mijn dochter
  2. De mailbox leeghalen

Even weggedut

Terwijl ik even wacht op de bank, val ik prompt in slaap. Zou ik nog een terugslag krijgen van die nacht overslaan ;-)?

Positief

De hele ochtend en deels van middag ben ik met Roos bezig. Heerlijk ontspannen, gelachen, en samen wat gedronken bij de Hema. Eind van de middag zou een vriend komen. Het is extreem warm op deze 1 november 2014. Dus tijd voor de barbecue. Eerste doel dus ruim gehaald, tweede niet. Maar ik heb nog een dag…

Ik hoop ook dat ik red om in 22 uur in bed te liggen…. 😛

1. Het artikel over mijn voorbereiding

2. De soepele eerste dag van de Helweek

3. De tweede dag met mijn moeite om te focussen.

4. De derde dag die nog op rolletjes liep

5. De helse vierde dag zonder slaap

6. The Day After die ik heb overleefd

Een gedachte over “Helweek Dag 6 Zaterdag | In teken van positiviteit

  1. Hoi René, ik heb met plezier je belevenissen gelezen. Mooi dat je bent doorgegaan. Ik zou over een week of wat wel willen lezen hoe je op de periode terugkijkt. Iets geleerd? Gedrag aangepast? Tweede helweek nodig? Ik ben benieuwd. Dank voor je eerlijke en boeiende verhalen.

Geef een reactie

