Helweek Dag 3 Woensdag | Loopt op rolletjes

Even een snelle en korte update want het is inmiddels al donderdag. De geplande voetbalwedstrijd Go Ahead Eagles – FC Twente eindigde na 120 minuten in een penaltyreeks. Dat is deze avond niet om 22 uur in bed zou liggen, had ik dus ingecalculeerd. Maar om 0.30 uur is wel erg laat 😦

Samen met buurman Ramon naar The Eagles

Samen met buurman Ramon naar The Eagles

Time-management

Vandaag stond in het teken van time-management. Dus weer gewoon om 05 uur op. Weer lekker fietsen naar Deventer en langs de prachtige IJssel weer terug.

Productiever

Ondanks dat ik veel meer focus had en dus veel productiever was dan anders, schiet het met de achterstallige klusjes in huis nog niet zo op. Wat het, ik heb er nog niets van afgerond. Met een fulltime job en als alleenstaande vader van een puberdochter die soms emotionele ondersteuning nodig heeft blijft er niet zoveel tijd over. Maar dat wordt morgen wel anders. Want dan mag ik een nachtje doorhalen met focus en productief zijn. Gaat helemaal goed komen.

Uurtje zwemmen

En nu hup naar bed, want morgenvroeg ga ik eerst een uurtje zwemmen voordat ik naar mijn werk afreis.

1. Het artikel over mijn voorbereiding als dienstweigeraar op de Helweek

2. De soepele eerste dag van de Helweek staat op deze pagina

3. De tweede dag met mijn moeite om te focussen.

4. Niet zo gek dat ik op de vierde dag een beetje moe was

5. Een nacht doorgewerkt, maar ik leef nog op dag 5.

6. Een positieve zesde dag

Een gedachte over “Helweek Dag 3 Woensdag | Loopt op rolletjes

  1. Oei 0:30 dan zal je wel moe geweest zijn! Bij mij schieten de klusjes ook nog niet zo op als ik gehoopt had, ben ook single ouder en werkend, dan is de planning gewoon wat strakker blijkbaar. Maar ik verwacht in het weekend veel te kunnen doen, en natuurlijk vannacht, brrr de hele nacht door dat wordt nog pittig!

Geef een reactie

