De Moderne Werkwijze van @HollandsNieuwe

hollands nieuwe

Hollandse Nieuwe? Ja Hollands Nieuwe

Over mobiele telefoons is al heel veel geschreven. De ontwikkelingen op dat gebied gaan dan ook razendsnel. Volg bijvoorbeeld het blog van Creaforti maar eens. Daar gaan ze ook helemaal met hun tijd mee door het zogeheten Nieuwe Werken volledig binnen de organisatie door te voeren.

Hollands Nieuwe

Een ander modern telecombedrijf is Hollands Nieuwe. Dat is de goedkope variant van Vodafone, waar je mobiele abonnementen kunt afsluiten met of zonder mobiele telefoon. Trouwens Sim Only als Prepaid hebben ze ook voorhanden.

Overstap

Onlangs ben ik overgestapt naar Hollands Nieuwe en tot dusverre bevalt het me prima. Je bent precies op de hoogte. Super voordelig bellen, sms-en en internetten, noemen ze het zelf. Zelf ben ik heel content met het appje van Hollands Nieuwe op mijn iPhone waardoor ik exact kan zien hoeveel tegoed ik nog heb en kan ik eenvoudig opwaarderen. Wat ze ook perfect doen is hun webcare via Twitter en Facebook. De servicemedewerkers hebben niet alleen kennis van zaken, ze hebben ook de mogelijkheid problemen adequaat op te lossen:

De mensen achter dat team helpen niet alleen snel en accuraat; ze handelen het ook persoonlijk af.

Telefoons

Bij Hollands Nieuwe hebben ze ook tal van telefoons, ook met 4G. Het is alleen jammer dat ik geen affiliatelink van ze heb, anders zou ik ook nog wat verdienen aan deze post… Nu is het puur gratis reclame. ;-).

Geef een reactie

